Din nettleser er for gammel. Vennligst oppgrader nettleseren din eller last ned en alternativ nettleser som Google Chrome eller Firefox.

Har du innspill / spørsmål?

Er du usikker på noe, når det gjelder sammenslåingen? Har du konkrete spørsmål knyttet til arbeidsplassen din?

God intern kommunikasjon er veldig viktig. Vi ønsker at du som ansatt skal føle deg trygg på prosessen. Samt vite hva som skjer.

Kanaler for kommunikasjon

Ansatte har dialog via lederne deres. I tillegg har det blitt sendt ut e-poster med siste nytt. Fremover vil det sendes ut jevnlige nyhetsbrev. De publiseres via e-post, som oppslag og på infoskjermer. I helsesektoren går dialogen i tillegg via fag- og gruppelederne. Siden mange ansatte ikke bruker kommunal e-post. På sikt får vi også et intranett. Det jobbes med saken.

Har du som ansatt innspill til prosessen, kan de rettes til følgende personer:

Din nærmeste leder

Tillitsvalgte i Partssammensatt utvalg

Arbeidsgruppa for Informasjon og medvirkning

Personalsjef

Fant du det du lette etter?